Úvod »Finančné právo» Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele


    

Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele

Ivan Soukal, Jan Draessler - vyd. Grada

img

 

Číslo produktu: GR4659
Výrobca: Grada
Rok vydania: 2014
Počet strán: 160
Väzba: mäkká
EAN kod: 9788024754659
cena v predajni 11,15 €
cena v e-shope:
10,59 €

do košíka:
  ks  

Kompletné špecifikácie

Publikácia s apodrobne venuje chovaniu spotrebitreľov pri používaní a informačnú asymetriu (jedna zo zmluvných strán má viac alebo lepšie informácie než tá druhá) na základe toho spotrebiteľ utŕžil finančnú stratu.

Kniha komplexne analyzuje a skúma tento jav aj v rámci EU. Autori názorne ukazujú vlastné riešenia aby spotrebiteľ mohol využívať základné bankové služby za primeranú cenu. Autori vychádzali zo spotrebiteľského chovania v ČR v prvom výskume 20 000 ľudí a v druhom výzkume 8000 ľudí v spolupráci bankovnipoplatky.com.


MTFjOWYyO