Úvod »Právnické časopisy»Právny obzor » Základy marketingu


        

Základy marketingu

Viera Cibáková, Gabriela Bartáková - vyd. Iura edition

img

 

Dostupnosť: titul je rozobraný
Číslo produktu: IU1569
Výrobca: Iura edition
Rok vydania: 2007
Počet strán: 224
Väzba: tvrdá
EAN kód: 9788080781569
cena v e-shope bez DPH : 7,07 €
cena v e-shope s DPH (10 %):
7,78 €

Kompletné špecifikácie

Publikácia poskytuje komplexný pohľad na základné marketingové činnosti, ktoré musia súčasné podniky v podmienkach narastajúceho konkurenčného prostredia, procesov globalizácie, rozvoja informačných technológií a rastúcich požiadaviek zákazníkov nevyhnutne uplatňovať vo svojom podnikaní. Kniha je rozdelená do piatich základných častí: základné pojmy marketingu a tvorba marketingovej koncepcie, strategické a marketingové plánovanie, marketingové prostredie a informačný systém, segmentácia trhu a analýza nákupného správania, nástroje marketingového mixu.

ZWRkZDU3N