Úvod »Občianske právo»Občianske právo » O podstatě reklamy


        

O podstatě reklamy

Jaroslav Světlík

img

 

Dostupnosť: dodanie do 7-10 dní
Číslo produktu: EX7855
Výrobca: Eurokódex
Rok vydania: 2012
Počet strán: 312
Väzba: tvrdá
EAN kód: 9788089447855
bez DPH : 14,23 €
s DPH (5 %):
14,94 €

do košíka:
  ks  

Kompletné špecifikácie

Kniha rozoberá originálnym a fundovaným spôsobom vedeckú teóriu reklamy, pričom sa opiera o zahraničné výskumné štúdie z oblasti marketingu, sociálnej psychológie postojov, kognitívne procesy spracovania informácií a o štúdie z oblasti neuromarketingu. Význam knihy spočíva v jej prínose pri konštituovaní vlastnej, či pôvodnej marketingovej komunikácie.

YjM2NG