Úvod »Mediálne právo» Srovnávací reklama


        

Srovnávací reklama

Ondřej Hruda

img

 

Číslo produktu: CHB5619
Výrobca: C.H.Beck
Rok vydania: 2015
Počet strán: 152
Väzba: mäkká
EAN kód: 9788074005619
cena v e-shope bez DPH : 13,60 €
cena v e-shope s DPH (10 %):
14,96 €

do košíka:
  ks  

Kompletné špecifikácie

Kniha Srovnávací reklama sa komplexným spôsobom venuje právnej problematike porovnávacej reklamy, poukazuje na to, kedy je právne dovolená, a to aj v súislosti s právnymi predpismi EÚ. Publikácia je doplnená o judikatúru ČR, aj zahraničnú, rozsudky SD EÚ. Obsahuje množstvo príkladov a zaoberá sa otázkami nekalej súťaže v porovnávacej reklame. Publikácia je vhodná pre advokátov a určená všetkým právnym profesiám, ktoré sa venujú mediálnemu právu a danej právnej oblasti.

Zjc2YjBiY