Úvod »Ostatné» Praktikum mediálnej tvorby


        

Praktikum mediálnej tvorby

Andrej Tušer a kolektív - vyd. Eurokódex

img

 

Dostupnosť: titul je rozobraný
Číslo produktu: EU7169
Výrobca: Eurokódex
Rok vydania: 2010
Počet strán: 368
Väzba: pevná
EAN kód: 9788089447169
cena v e-shope bez DPH : 18,82 €
cena v e-shope s DPH (10 %):
20,70 €

Kompletné špecifikácie

Publikácia Praktikum mediálnej tvorby prináša komplexný pohľad na procesy tvorby obsahovej resp. formálnej stránky základných typov médií: tlače, rozhlasu, televízie a internetu.

V takomto ponímaní mediálnej tvorby je to na Slovensku dielo priekopnícke.

Koncipovaná je ako učebnica, zatiaľ prvá v slovenskom mediálnom prostredí, so zámerom – všetko na jednom mieste.

Povedané hovorovo, ide o akúsi kuchársku knihu o tom, kto, čo, kedy, kde, akým spôsobom a prečo v jednotlivých médiách má vykonávať žurnalistickú, mediálnu či multimediálnu profesiu.

Kniha má sedem kapitol, okrem textovej časti, ktorá sa vyčerpávajúco venuje tvorivým prístupom a formám, pri niektorých médiách sú k dispozícii aj obrazové ukážky, resp. infografika, každá kapitola sa končí zoznamom bibliografických odkazov a literatúry, ako aj kontrolnými otázkami. Na záver ako bonus vyznieva slovník vybraných termínov a pojmov.

Syntéza, akú dielo ponúka, na Slovensku už dlhodobo chýbala. Je vyplnená bohatstvom poznatkov z aktuálnej praxe, ale aj z novinárskej tradície a teórie.

NmZkMGEw