Úvod »Ekonomika» Marketing - Nástroje, stratégie, ľudia a trendy


        

Marketing - Nástroje, stratégie, ľudia a trendy

Eva Hanuláková, Milan Oreský, Peter Drábik, Štefan Žák

img

 

Dostupnosť: dodanie do 3-7 dní
Číslo produktu: WKSK4384
Výrobca: Wolters Kluwer SK
Rok vydania: 2021
Počet strán: 364
Väzba: mäkká
Jazyk: slovenský
EAN kód: 9788057104384
cena v e-shope bez DPH : 21,27 €
cena v e-shope s DPH (10 %):
23,40 €

do košíka:
  ks  

Kompletné špecifikácie

Kniha je vysokškolskou učebnicou marketingu pre 21. storočie, je spracovaná moderným spôsobom, obsahuje riadenie podniku a riadenie podnikania v praxi. Čo sa týka podnikania, tak autori vyvracajú určité veci, ktoré sú v podnikateľskom prostredí na Slovensku nepravdivé. Kniha obsahuje určité napredovanie v marketingu pre 21. storočie, aby zákazník videl vo firme hodnoty firmy. Venuje sa cirkulárnej ekonomike, distribučným systémom, marketingovej komunikácii, správaniu na trhu voči zákazníkovi.

Učebnica je odporúčaná na Ekonomickú univerziu v BA.

OGNlMTRjMj