Úvod »Ekonomika» Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu


        

Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu

Kristína Viestová

img

 

Dostupnosť: titul je rozobraný
Číslo produktu: WKSK1196
EAN kód: 9788081681196
cena v e-shope bez DPH : 10,35 €
cena v e-shope s DPH (10 %):
11,39 €

Kompletné špecifikácie

Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štrukúrovaný do troch častí, a to krátky prehľad vývoja svetovej všeobecnej teórie marketingu ako rámca na vznik a vývoj slovenskej teórie marketingu, vznik slovenskej teórie marketingu a terminológia slovenskej teórie marketingu v súčasnej etape jej vývoja. Autorka s veľkou zainteresovanosťou, vynikajúcim teoretickým a metodickým prístupom prezentuje hlbokú historickú reflexiu/úvahu o základoch marketingu a spôsoboch vyjadrenia jeho povahy v rôznych obdobiach hospodárskeho vývoja krajiny. Monografia je určená nielen odborníkom v oblasti marketingu, ale aj študentom, doktorandom a každému, kto sa zaujíma o otázky vzniku a rozvoja slovenskej teórie marketingu.

NmUzN