Úvod »Ekonomika» Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu


        

Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu

Marian Gúčik, Tomáš Gajdošík, Zuzana Lencsésová

img

 

Dostupnosť: titul je rozobraný
Číslo produktu: WKSK3503
Výrobca: Wolters Kluwer SK
Rok vydania: 2016
Počet strán: 208
Väzba: mäkká
EAN kód: 9788081683503
cena v e-shope bez DPH : 11,23 €
cena v e-shope s DPH (10 %):
12,35 €

Kompletné špecifikácie

Kvalita a spokojnosť zákozníka v cestovnom ruchu je prierezom na spokojnosť zákazníkov zo službamy v cestovnom ruchu na Slovensku, pre potreby zákazníka aby v budúcnosti chcel využit nadalej danú službu alebo aby firmu odporučil ďalším potencionálnim zákozníkom na trhu v cestovnom ruchu.

Nzk3Nj