Úvod »Ekonomika»Marketing a manažment » Regulace médií


        

Regulace médií

Olga Pouperová

img

 

Dostupnosť: titul je rozobraný
Číslo produktu: LG2486
Výrobca: Leges
Rok vydania: 2010
Počet strán: 272
Väzba: mäkká
EAN kód: 9788087212486
cena v e-shope bez DPH : 14,10 €
cena v e-shope s DPH (10 %):
15,51 €

Kompletné špecifikácie

Kniha vysvetľuje právne podmienky vzniku oprávnenia prevádzkovať niektoré médiá (prediodická tlač a rozhlasové a televízne vysielanie) a medze prípustných obsahových obmedzení mediálnych informácií. Výklad reflektuje posledné legislatívne zmeny v ČR vychádzajúce z rozdelenia elektronických mediálnych služieb na audiovizuálne mediálne služby lineárne a nelineárne. Problematika je rozobraná najmä z pohľadu správnoprávneho a na konkrétnych príkladoch demonštruje inštitúty všeobecného správneho práva. Správnoprávny pohľad je korigovaný a doplnené pohľadom ústavnoprávnym.

NjJjMWMwY