Úvod »Ekonomika»Marketing a manažment » Spotřebitelé a marketing


        

Spotřebitelé a marketing

Jan Koudelka - vyd. C.H.Beck CZ

img

 

Dostupnosť: dodanie do 3-7 dní
Číslo produktu: CHBCZ6937
Výrobca: C.H.Beck CZ
Rok vydania: 2018
Počet strán: 384
Väzba: mäkká
Jazyk: český
EAN kod: 9788074006937
cena v predajni 30,55 €
cena v e-shope bez DPH : 26,38 €
cena v e-shope s DPH (10 %):
29,02 €

do košíka:
  ks  

Kompletné špecifikácie

Kniha sa zameriava v margetingu na spotrebiteľa, jeho chovanie v spotrebe nakupovania a poskytuje margetinkové stratégie pre podnik. V úvede kniha reflektuje chovanie spotrebiteľa, potom vysvetluje faktory čo ho pri nakupovaní ovplyvňuje, obsahuje samostatnú kapitolu nakúpného chovania ľudí. Popisuje rozhodovacie procesy kde pomôže aj nový tovar, vysvetluje aj koncepty aké poznáme na trhu, obsahuje aj pasáže z výzkumu nakupovania zákazníkov kde dostávali dôležité otázky ohľadom nakupovania.

Zjg4YzBi