Úvod »Právna veda»Psychológia a sociológia práva » Mediální právo v informační společnosti


        

Mediální právo v informační společnosti

Ondřej Moravec

img

 

Číslo produktu: LG6526
Výrobca: Leges
Rok vydania: 2013
Počet strán: 287
Väzba: mäkká
EAN kód: 9788087576526
cena v e-shope bez DPH : 18,81 €
cena v e-shope s DPH (10 %):
20,69 €

do košíka:
  ks  

Kompletné špecifikácie

Publikácia sa venuje právnej úprave činnosti hromadných informačných prostriedkov v dobe informačnej spoločnosti. Vychádza z regulácie "klasických médií" ako je tlač, rozhlas a televízia, a dostáva sa k tzv. "novým médiám" a rieši praktické otázky, do akej miery možno súčasnú právnu úpravu použiť i na nové technológie, kedy to nie je možné a prečo, a ako v týchto prípadoch postupovať. Dôraz sa kladie na ústavné východiská mediálneho práva a reaguje aj na zvyšujúci sa váznam judikatúry Európskeho súdu pre ľudské práva. Venuje sa aj vzťahu nových médií k rekodifikácii súkromného práva.

NDM3N2Q2Y